Навчання грамоти І семестр 1клас за підручником М.С.
Вашуленко, О.В.Вашуленко
№
|
Тема уроку
|
Прим
|
Дата
|
Добукварний період
|
|||
1.
|
1. Вступ.
Ознайомлення з ≪Букварем≫. Державний Гімн
України.
Опрацювання вірша Г. Чубач ≪Батьківщина≫.
|
|
1.09
|
2.
|
Ознайомлення із
зошитом для письма, письмовим приладдям.
Правила сидіння
за партою під час письма. Розмальовування
малюнків.
|
|
1.09
|
3.
|
Практичне
ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб
умовного
позначення речення. Бесіда на тему ≪Розваги
дітей улітку≫.
|
|
2.09
|
4.
|
. Правила користування
письмовим приладдям. Положення
ручки (олівця) в
руці під час письма. Розфарбовування
малюнків
штрихами відповідної форми (прямими, півовальними).
|
|
2.09
|
5.
|
Закріплення
знань про речення. Складання речень за поданою
графічною
моделлю. Бесіда на тему ≪Режим дня
школяра≫.
|
|
3.09
|
6.
|
Розташування
зошита на парті під час письма. Рух кисті
уздовж рядка у
процесі виконання графічних вправ.
|
|
3.09
|
7.
|
Слухання й
розповідь казки. Уявлення про діалог (без
уживання
терміна). Складання речень за поданою графічною
моделлю. Робота з дитячою
книжкою.
|
|
4.09
|
8.
|
Розширення
уявлень дітей про слово та речення. Розподіл
предметів за
семантичними групами ≪Овочі — фрукти≫.
Складання речень
за поданими графічними схемами.
|
|
7.09
|
9.
|
Основний рядок
сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії).
Зображення
хвилястих ліній перервними і неперервними
рухами руки.
Письмо прямих ліній у рядку в напрямку
зліва — направо
і згори — вниз.
|
|
7.09
|
10.
|
Ознайомлення зі
словами, що є ознаками предметів. Порівняння
предметів.
Складання речень за схемами.
|
|
8.09
|
11.
|
Закріплення
уміння писати в рядку. Зображення хвилястих
та петельних
ліній перервними і неперервними рухами
руки. Письмо
ламаних і півовальних ліній у рядку.
|
|
8.09
|
12.
|
Ознайомлення зі
словами, що означають дії предметів.
Складання речень
за малюнками та поданими графічними
схемами.
|
|
9.09
|
13.
|
Міжрядкова
(допоміжна) лінія сітки зошита. Складання
речень за
малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних
ліній, ліній із
заокругленням.
|
|
9.09
|
14.
|
Обведення
контурних малюнків та їх розмальовування.
Закріплення
вміння писати в рядку з міжрядковою лінією
короткі та довгі
вертикальні лінії, лінії із заокругленням.
Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
11.09
|
15.
|
Ознайомлення
учнів зі складовою будовою слова. Поділ
слів на склади.
Поняття ≪наголос≫. Наголошений склад.
Розподіл
предметів за семантичними групами ≪Свійські тварини
— дикі тварини≫. Складання речень
|
|
14.09
|
16.
|
Похила лінія
сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній,
прямих із
заокругленням унизу в основному рядку і за
його межами.
Складання речень за малюнком і графічними
схемами.
|
|
14.09
|
17.
|
Практичне
уявлення про немовні звуки та звуки мовлення.
Поділ слів на
склади. Складання речень за поданими
графічними
схемами.
|
|
15.09
|
18.
|
Письмо похилих
ліній, прямих із заокругленням вгорі та
внизу. Наведення
елементів малюнка. Складання речень
за малюнком і
графічними схемами.
|
|
15.09
|
19.
|
Голосні та
приголосні звуки. Позначення їх умовними
знаками.
Формування навичок звукового аналізу простих
за будовою слів.
Моделювання звукової структури слів.
Складання
речень. « У зоопарку»
|
|
16.09
|
20.
|
Підготовчі
вправи до написання букв. Письмо великих і
малих півовалів.
Розмальовування малюнків.
|
|
16.09
|
21.
|
Тверді та м'які
приголосні звуки. Позначення їх умовними
знаками.
Формування навичок звукового аналізу слів. Робота з дитячою книжкою.( І. Малкович «Отакий роззява!»)
|
|
18.09
|
22.
|
Закріплення
вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень.
Бесіда на тему
≪Заняття людей≫.
|
|
21.09
|
23.
|
. Підготовчі
вправи до написання букв. Письмо великих і
малих овалів.
Звуковий аналіз слів. Побудова звукових
моделей слів.
|
|
21.09
|
24.
|
Культура
спілкування. Вправляння у звуковому аналізі
мовлених слів. Складання графічних
моделей речень
|
|
22.09
|
25.
|
Підготовчі
вправи до написання букв. Письмо прямих
похилих ліній із
верхньою та нижньою петлями. Звуковий
аналіз слів. Побудова
звукових моделей слів.
|
|
22.09
|
26.
|
Узагальнення
знань учнів про голосні та приголосні звуки.
Звуковий аналіз
слів. Складання розповіді за серією
малюнків.
|
|
23.09
|
27.
|
Підготовчі
вправи до написання букв. Безвідривне поєднання
елементів.
Звуковий аналіз слів. Побудова звукових
моделей слів.
Складання речень за малюнком і графічними
схемами.Підсумковий урок добукварного періоду.
|
|
23.09
|
28.
|
Закріплення
вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий
аналіз слів.
Побудова звукових моделей слів. Складання
речень за малюнком
і графічними схемами. Розвиток
зв'язного мовлення.
|
|
25.09
|
Букварний період
|
|||
29.
|
Звук [а], позначення його
буквою Аа. Виділення звука
[а] в складах і
словах. Складання речень за поданими
графічними
моделями.
|
|
28.09
|
30.
|
Письмо малої
букви а.
Підготовчі
графічні вправи. Написання
буквосполучення аа. Звуковий аналіз
слів.
|
|
28.09
|
31.
|
Звук [у], позначення його
буквою Уу. Виділення звука [у] в
складах і
словах. Звуковий аналіз слів, його моделювання.
|
|
29.09
|
32.
|
Письмо малої
букви у.
Написання
буквосполучень. Виділення
вивчених букв у словах.
|
|
29.09
|
33.
|
Звук [о]. Позначення його
буквою Оо. Звуковий аналіз
слів, його
моделювання. Складання речень за поданими
графічними моделями
|
|
30.09
|
34.
|
Письмо малої і великої букви оО. Порівняння букв о-а
Виділення вивчених букв у словах.
|
|
30.09
|
35.
|
Звук [и]. Позначення його
буквою и. Звуковий аналіз
слів. Складання
речень за малюнками. Один предмет- багато предметів. Робота з дитячою книжкою.( Ю. Т. Ярмиш «Зайчаткова казочка»)
|
|
2.10
|
36.
|
Звук [и]. Позначення його буквою и.
|
|
5.10
|
37.
|
Письмо рядкової букви и. Порівняння малих букв
и-у. Закріплення письма малих букв о, а, у.
|
|
5.10
|
38.
|
Звук [м]. Позначення його буквами М, м («ем»).
Перехід до читання прямих складів типу злиття ПГ
|
|
6.10
|
39.
|
Письмо рядкової букви м («ем»), складів із нею,
слова мама
|
|
6.10
|
40.
|
Закріплення знань про звукові значення вивчених
букв.
|
|
7.10
|
41.
|
Закріплення письма вивчених букв.
|
|
7.10
|
42.
|
Закріплення письма вивчених букв. Розвиток
зв'язного мовлення.
|
|
9.10
|
43.
|
Звук [і]. Позначення його буквами І, і. Звук [і]
в ролі окремого слова.
|
|
12.10
|
44.
|
Письмо малої букви і, складів із нею. Письмо
великої букви І. Письмо прямих, обернених складів з малою буквою і.
|
|
12.10
|
45.
|
Звуки [н], [н’]. Позначення їх буквами Н, н
(«ен»)
|
|
13.10
|
46.
|
Письмо рядкової букви н («ен»), складів, слів із
нею. Письмо великої букви Н («ен»)
|
|
13.10
|
47.
|
Закріплення
звукового значення вивчених букв. Читання і
доповнення речень.
|
|
14.10
|
48.
|
Закріплення письма вивчених букв. Списування з
друкованих складів, слів.
|
|
14.10
|
49.
|
Звуки [л], [л’]. Позначення їх
буквами Л, л («ел»). Робота з дитячою
книжкою.( О. Кізим
«Маленька читаночка)
|
|
16.10
|
50.
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з
буквою л («ел»). Наголос у словах.
|
|
19.10
|
51.
|
Аналіз складових елементів малої букви л. Письмо
малої букви л. Зіставлення форми малих букв м і л. Списування з друкованих
складів.
|
|
19.10
|
52.
|
Закріплення
звукових значень букви Лл. Вправи на
доповнення
незавершених
речень. Інтонаційне читання речень,
текстів.
|
|
20.10
|
53.
|
Аналіз складових елементів великої букви Л.
Письмо великої букви Л, складів і речень з великою та малою буквою.
|
|
20.10
|
54.
|
Звуки [в], [в'] позначення їх буквою Вв. Особові займенники,
їх вживання в реченнях. Читання складів,
слів, речень.
|
|
21.10
|
55.
|
Аналіз складових елементів малої букви в. Письмо
великої букви в, складів і речень
з великою та малою буквою. Письмо закритої і
відкритої букви в.
|
|
21.10
|
56.
|
Закріплення письма малої букви в у словах і складах. Складання речень
за малюнками і схемами в зошиті. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
23.10
|
57.
|
Закріплення
звукового значення букви Вв. Читання слів,
речень, текстів.
|
|
2.11
|
58.
|
Закріплення письма малої букви в у складах і
словах. Складання речень.
|
|
2.11
|
59.
|
Звуки [с], [с’]. Позначення їх буквою С, с
(«ес»)
|
|
3.11
|
60.
|
Письмо малої і великої букви с, С («ес»), складів та слів із нею
|
|
3.11
|
61.
|
Закріплення вміння
читати букварні тексти з буквою Сс. Опрацювання тексту ≪Мама і сини≫
|
|
4.11
|
62.
|
Письмо великої букви А, складів та слів із нею. Порівняння
великих букв А, Л, М. Диктант вивчених букв.
|
|
4.11
|
63.
|
Закріплення знань про
звуки [с], [с’]. Опрацювання тексту ≪У лісі≫. Робота з дитячою книжкою.
|
|
6.11
|
64.
|
Звуки [к], [к']. Позначення їх буквою К, к
(«ка»)
|
|
9.11
|
65.
|
Письмо малої букви к («ка»), складів та слів із
нею.
|
|
9.11
|
66.
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з
буквою Кк.
|
|
10.11
|
67.
|
Закріплення вміння писати малу букву к .
|
|
10.11
|
68.
|
Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх
звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом
|
|
11.11
|
69.
|
Письмо великої букви К («ка»), складів, слів із
нею
|
|
11.11
|
70.
|
Аналіз складових елементів великої букви М , слів та складів з нею. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
13.11
|
71.
|
Звуки [р], [р’]. Позначення їх буквою Р, р
(«ер»)
|
|
16.11
|
72.
|
Письмо малої букви р («ер»), складів та слів із
нею. Списування друкованих слів.
|
|
16.11
|
73.
|
букварні тексти з
буквою Рр. Опрацювання тексту ≪Ранок коло ріки≫. Словниково-логічні
вправи.
|
|
17.11
|
74.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви .
Складання слів із складів, записування цих слів.
|
|
17.11
|
75.
|
Звуки [п], [п'], позначення його буквою Пп ( «пе») Звуковий аналіз слів.
Уявлення про омоніми (без уживання терміна). Словниково-логічні вправи.
Опрацювання тексту ≪На Івана
Купала≫.
|
|
18.11
|
76.
|
Аналіз складових елементів
малої букви п. Порівняння букв п та р. Письмо слів і складів із буквою п.
|
|
18.11
|
77.
|
Закріплення
вміння читати букварні тексти з буквою Пп. Робота з дитячою
книжкою.
|
|
20.11
|
78.
|
Підсумковий урок. Аналітико- синтетичні вправи з
вивченими звуками і буквами. Читання букварних текстів.
|
|
23.11
|
a.
|
|
|
|
79.
|
Аналіз складових елементів великої букви Н. Письмо слів і складів із буквою Н. Диктант
коротких слів.
|
|
23.11.
|
80.
|
Звуки [т], [т’]. Позначення їх буквою Т, т
(«те»). Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.
|
|
24.11
|
81.
|
Аналіз складових елементів малої букви т. Письмо слів і складів із буквою т.
Порівняння малих букв т,п, р.
|
|
24.11
|
82.
|
Закріплення
звукових значень букви Тт. Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Опрацювання
тексту ≪Котик і
Півник≫. Скоромовка.
|
|
25.11
|
83.
|
Аналіз складових елементів великої букви Т. Письмо слів і складів із буквою Т.
Ознайомлення з письмом знака оклику.
|
|
25.11
|
84.
|
Письмо слів і речень. Порівняння великих букв Т і
П. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
27.11
|
85.
|
Звук [е]. Позначення його буквами Е, е
|
|
30.11
|
86.
|
Письмо малої букви е, складів та слів із нею
|
|
30.11
|
87.
|
Закріплення знань про звук [е], букви Е, е.
Удосконалення навички читання.
|
|
1.12
|
88.
|
Письмо великої букви Е. Закріплення правопису
великих букв.
|
|
1.12
|
89.
|
Звуки [д], [д’]. Позначення їх буквою Д, д («де»).
|
|
2.12
|
90.
|
Письмо малої букви д. Звуковий аналіз слова «дятел»
|
|
2.12
|
91.
|
Закріплення звуків [д], [д’]. Розповіді дітей
про свої спостереження та участь у садінні дерев. Робота з дитячою книжкою.
|
|
4.12
|
92.
|
Звуки [з], [з У, позначення їх
буквою ≪зе≫.
Дзвінке
вимовляння
цих звуків у
кінці слів і складів. Фразеологізми.
Опрацювання
тексту ≪Весела зима≫. Скоромовки.
|
|
7.12
|
93.
|
Письмо малої букви з («зе»).
Письмо складів і слів з нею.
|
|
7.12
|
94.
|
Закріплення
звукових значень букви ≪зе≫. Опрацювання
тексту ≪Ранок на
озері≫.
|
|
8.12
|
95.
|
Письмо великої букви З («зе»). Порівняння форми
великих бука З і Е.
|
|
8.12
|
96.
|
Буква ≪знак
м'якшення≫ (ь), позначення нею на письмі
м'якості
приголосних. Читання складів, слів. Опрацювання
тексту ≪Льон≫.
|
|
9.12
|
97.
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими
буквами.
|
|
9.12
|
98.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви .
Складання слів із складів, записування цих слів. Розгадування ребусів. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
11.12
|
99.
|
Закріплення букви ≪знак м'якшення≫. Звуковий аналіз
слів.
Опрацювання тексту ≪Дарунки лісу≫.
|
|
14.12
|
100.
|
М’який знак. Написання ь (м’якого знака) в кінці
слів. Закріплення вивчених букв.
|
|
14.12
|
101.
|
Звуки [б] [б'], позначення їх буквою Бб («бе»). Зіставлення
звуків
[б] — [п]. Словниково-логічні
вправи. Опрацювання
тексту ≪Великі
друзі≫.
|
|
15.12
|
102.
|
Письмо малої букви б («бе»), складів, слів із
нею. Записування букв у вказаній послідовності.
|
|
15.12
|
103.
|
Закріплення букви Бб.Текст «Білки»
|
|
16.12
|
104.
|
Письмо великої букви Б («бе»), складів, слів , речень з нею.
|
|
16.12
|
105.
|
Закріплення знань учнів та вмінь на текстах Букваря та Супутника
букваря. Робота з дитячою книжкою.
|
|
18.12
|
106.
|
Звук [г], позначення його
буквою ≪ге≫.
Звуковий
аналіз
слів. Логічна
вправа ≪Де росте? Де живе?≫. Читання речення,
поданого
рукописним шрифтом.
|
|
21.12
|
107.
|
Письмо малої букви г.
|
|
21.12
|
108.
|
Вправи на читання та орфоепічні тренування за
текстами Супутника букваря.
|
|
22.12
|
109.
|
Письмо великої букви Г.
|
|
22.12
|
110.
|
Звук [ґ], позначення його
буквою ≪ге≫.
Читання
складів,
слів.
Опрацювання фразеологізмів. Скоромовки.
|
|
23.12
|
111
112
|
Письмо малої букви ґ, складів, слів з нею.
Закріплення вивчених
букв.
Закріплення уміння писати вивчені букви. Складання і записування
слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
23.12\
25.12
|
Немає коментарів:
Дописати коментар