вівторок, 22 березня 2016 р.

Навчання  грамоти І семестр 1клас за підручником М.С. Вашуленко, О.В.Вашуленко

Тема уроку
Прим
Дата
Добукварний період
1.                   
1. Вступ. Ознайомлення з ≪Букварем≫. Державний Гімн
України. Опрацювання вірша Г. Чубач ≪Батьківщина≫.


1.09
2.                   
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям.
Правила сидіння за партою під час письма. Розмальовування
малюнків.


1.09
3.                   
Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб
умовного позначення речення. Бесіда на тему ≪Розваги
дітей улітку≫.


2.09
4.                   
. Правила користування письмовим приладдям. Положення
ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування
малюнків штрихами відповідної форми (прямими, півовальними).


2.09
5.                   
Закріплення знань про речення. Складання речень за поданою
графічною моделлю. Бесіда на тему ≪Режим дня
школяра≫.


3.09
6.                   
Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті
уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ.


3.09
7.                   
Слухання й розповідь казки. Уявлення про діалог (без
уживання терміна). Складання речень за поданою графічною
моделлю. Робота з дитячою книжкою.


4.09
8.                   
Розширення уявлень дітей про слово та речення. Розподіл
предметів за семантичними групами ≪Овочі — фрукти≫.
Складання речень за поданими графічними схемами.


7.09
9.                   
Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії).
Зображення хвилястих ліній перервними і неперервними
рухами руки. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку
зліва — направо і згори — вниз.


7.09
10.               
Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Порівняння
предметів. Складання речень за схемами.


8.09
11.               
Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвилястих
та петельних ліній перервними і неперервними рухами
руки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку.


8.09
12.               
Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів.
Складання речень за малюнками та поданими графічними
схемами.

9.09
13.               
Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання
речень за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних
ліній, ліній із заокругленням.


9.09
14.               
Обведення контурних малюнків та їх розмальовування.
Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією
короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням.
Розвиток зв'язного мовлення.


11.09
15.               
Ознайомлення учнів зі складовою будовою слова. Поділ
слів на склади. Поняття ≪наголос≫. Наголошений склад.
Розподіл предметів за семантичними групами ≪Свійські тварини
— дикі тварини≫. Складання речень

14.09
16.               
Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній,
прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за
його межами. Складання речень за малюнком і графічними
схемами.


14.09
17.               
Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення.
Поділ слів на склади. Складання речень за поданими
графічними схемами.


15.09
18.               
Письмо похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі та
внизу. Наведення елементів малюнка. Складання речень
за малюнком і графічними схемами.


15.09
19.               
Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними
знаками. Формування навичок звукового аналізу простих
за будовою слів. Моделювання звукової структури слів.
Складання речень. « У зоопарку»


16.09
20.               
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і
малих півовалів. Розмальовування малюнків.


16.09
21.               
Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними
знаками. Формування навичок звукового аналізу слів. Робота з дитячою книжкою.( І. Малкович «Отакий роззява!»)


18.09
22.               
Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень.
Бесіда на тему ≪Заняття людей≫.


21.09
23.               
. Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і
малих овалів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових
моделей слів.


21.09
24.               
Культура спілкування. Вправляння у звуковому аналізі
мовлених слів. Складання графічних моделей речень

22.09
25.               
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих
похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Звуковий
аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.


22.09
26.               
Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки.
Звуковий аналіз слів. Складання розповіді за серією
малюнків.

23.09
27.               
Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання
елементів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових
моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними
схемами.Підсумковий урок добукварного періоду.


23.09
28.               
Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий
аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання
речень за малюнком і графічними схемами. Розвиток
зв'язного мовлення.


25.09
Букварний період
29.               
Звук [а], позначення його буквою Аа. Виділення звука
[а] в складах і словах. Складання речень за поданими
графічними моделями.


28.09
30.               
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучення аа. Звуковий аналіз слів.


28.09
31.               
Звук [у], позначення його буквою Уу. Виділення     звука [у] в
складах і словах. Звуковий аналіз слів, його моделювання.


29.09
32.               
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення
вивчених букв у словах.

29.09
33.               
Звук [о]. Позначення його буквою Оо. Звуковий аналіз
слів, його моделювання. Складання речень за поданими
графічними моделями

30.09
34.               
Письмо малої  і великої букви оО. Порівняння букв о-а
Виділення вивчених букв у словах.

30.09
35.               
Звук [и]. Позначення його буквою и. Звуковий аналіз
слів. Складання речень за малюнками. Один предмет- багато предметів. Робота з дитячою книжкою.( Ю. Т. Ярмиш «Зайчаткова казочка»)


2.10
36.               
Звук [и]. Позначення його буквою и.

5.10
37.               
Письмо рядкової букви и. Порівняння малих букв и-у. Закріплення письма малих букв о, а, у.

5.10
38.               
Звук [м]. Позначення його буквами М, м («ем»). Перехід до читання прямих складів типу злиття ПГ

6.10
39.               
Письмо рядкової букви м («ем»), складів із нею, слова мама

6.10
40.               
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв.

7.10
41.               
Закріплення письма вивчених букв.

7.10
42.               
Закріплення письма вивчених букв. Розвиток зв'язного мовлення.

9.10
43.               
Звук [і]. Позначення його буквами І, і. Звук [і] в ролі окремого слова.

12.10
44.               
Письмо малої букви і, складів із нею. Письмо великої букви І. Письмо прямих, обернених складів з малою буквою і.

12.10
45.               
Звуки [н], [н’]. Позначення їх буквами Н, н («ен»)

13.10
46.               
Письмо рядкової букви н («ен»), складів, слів із нею. Письмо великої букви Н («ен»)

13.10
47.               
Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання і
доповнення речень.

14.10
48.               
Закріплення письма вивчених букв. Списування з друкованих складів, слів.

14.10
49.               
 Звуки [л], [л’]. Позначення їх буквами Л, л («ел»). Робота з дитячою книжкою.( О. Кізим «Маленька читаночка)

16.10
50.               
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою л («ел»). Наголос у словах.

19.10
51.               
Аналіз складових елементів малої букви л. Письмо малої букви л. Зіставлення форми малих букв м і л. Списування з друкованих складів.

19.10
52.               
Закріплення звукових значень букви Лл. Вправи на доповнення
незавершених речень. Інтонаційне читання речень,
текстів.


20.10
53.               
Аналіз складових елементів великої букви Л. Письмо великої букви Л, складів і речень з великою та малою буквою.

20.10
54.               
Звуки [в], [в']  позначення їх буквою Вв. Особові займенники,
їх вживання в реченнях. Читання складів, слів, речень.

21.10
55.               
Аналіз складових елементів малої букви в. Письмо великої букви в, складів і речень з великою та малою буквою. Письмо закритої і відкритої букви в.

21.10
56.               
Закріплення письма малої букви в у словах і складах. Складання речень  за малюнками і схемами в зошиті. Розвиток зв'язного мовлення.

23.10
57.               
Закріплення звукового значення букви Вв. Читання слів,
речень, текстів.


2.11
58.               
Закріплення письма малої букви в у складах і словах. Складання речень.

2.11
59.               
Звуки [с], [с’]. Позначення їх буквою С, с («ес»)

3.11
60.               
Письмо малої і великої букви с, С («ес»), складів та слів із нею

3.11
61.               
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Сс. Опрацювання  тексту ≪Мама і сини≫


4.11
62.               
Письмо великої букви А, складів та слів із нею. Порівняння великих букв А, Л, М. Диктант вивчених букв.

4.11
63.               
Закріплення знань про звуки [с], [с’]. Опрацювання тексту  ≪У лісі≫. Робота з дитячою книжкою.


6.11
64.               
Звуки [к], [к']. Позначення їх буквою К, к («ка»)

9.11
65.               
Письмо малої букви к («ка»), складів та слів із нею.

9.11
66.               
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Кк.

10.11
67.               
Закріплення вміння писати малу букву к .

10.11
68.               
Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом

11.11
69.               
Письмо великої букви К («ка»), складів, слів із нею

11.11
70.               
 Аналіз складових елементів великої букви М , слів та складів з нею. Розвиток зв'язного мовлення.

13.11
71.               
Звуки [р], [р’]. Позначення їх буквою Р, р («ер»)

16.11
72.               
Письмо малої букви р («ер»), складів та слів із нею. Списування друкованих слів.

16.11
73.               
букварні тексти з буквою Рр. Опрацювання тексту ≪Ранок коло ріки≫. Словниково-логічні вправи.


17.11
74.               
Закріплення вміння писати вивчені букви . Складання слів із складів, записування цих слів.

17.11
75.               
Звуки [п], [п'],  позначення його буквою Пп ( «пе») Звуковий аналіз слів. Уявлення про омоніми (без уживання терміна). Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту ≪На Івана
Купала≫.


18.11
76.               
  Аналіз складових елементів малої букви п. Порівняння букв п та р. Письмо слів і складів із буквою п.

18.11
77.               
Закріплення  вміння читати букварні тексти з буквою Пп. Робота з дитячою книжкою.

20.11
78.               
Підсумковий урок. Аналітико- синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання букварних текстів.

23.11
a.       



79.               
Аналіз складових елементів великої букви Н.  Письмо слів і складів із буквою Н. Диктант коротких слів.

23.11.
80.               
Звуки [т], [т’]. Позначення їх буквою Т, т («те»). Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

24.11
81.               
Аналіз складових елементів малої букви т.  Письмо слів і складів із буквою т. Порівняння малих букв т,п, р.

24.11
82.               
Закріплення звукових значень букви Тт. Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Опрацювання
тексту ≪Котик і Півник≫. Скоромовка.


25.11
83.               
Аналіз складових елементів великої букви Т.  Письмо слів і складів із буквою Т. Ознайомлення з письмом знака оклику.

25.11
84.               
  Письмо слів і речень. Порівняння великих букв Т і П. Розвиток зв'язного мовлення.

27.11
85.               
Звук [е]. Позначення його буквами Е, е

30.11
86.               
Письмо малої букви е, складів та слів із нею

30.11
87.               
Закріплення знань про звук [е], букви Е, е. Удосконалення навички читання.

1.12
88.               
Письмо великої букви Е. Закріплення правопису великих букв.

1.12
89.               
Звуки [д], [д’]. Позначення їх буквою Д, д («де»).

2.12
90.               
Письмо малої букви д. Звуковий аналіз слова «дятел»

2.12
91.               
Закріплення звуків [д], [д’]. Розповіді дітей про свої спостереження та участь у садінні дерев. Робота з дитячою книжкою.

4.12
92.               
Звуки [з], [з У, позначення їх буквою ≪зе≫. Дзвінке вимовляння
цих звуків у кінці слів і складів. Фразеологізми.
Опрацювання тексту ≪Весела зима≫. Скоромовки.


7.12
93.               
 Письмо малої букви з («зе»). Письмо складів і слів з нею.

7.12
94.               
Закріплення звукових значень букви ≪зе≫. Опрацювання
тексту ≪Ранок на озері≫.


8.12
95.               
Письмо великої букви З («зе»). Порівняння форми великих бука З і Е.

8.12
96.               
Буква ≪знак м'якшення≫ (ь), позначення нею на письмі
м'якості приголосних. Читання складів, слів. Опрацювання
тексту ≪Льон≫.


9.12
97.               
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами.

9.12
98.               
Закріплення вміння писати вивчені букви . Складання слів із складів, записування цих слів. Розгадування ребусів. Розвиток зв'язного мовлення.

11.12
99.               
Закріплення букви ≪знак м'якшення≫. Звуковий аналіз
слів. Опрацювання тексту ≪Дарунки лісу≫.


14.12
100.           
М’який знак. Написання ь (м’якого знака) в кінці слів. Закріплення вивчених букв.

14.12
101.           
Звуки [б] [б'], позначення їх буквою Бб («бе»). Зіставлення звуків
[б] — [п]. Словниково-логічні вправи. Опрацювання
тексту ≪Великі друзі≫.


15.12
102.           
Письмо малої букви б («бе»), складів, слів із нею. Записування букв у вказаній послідовності.

15.12
103.           
Закріплення букви Бб.Текст «Білки»

16.12
104.           
Письмо великої букви Б («бе»), складів, слів   , речень з нею.

16.12
105.           
Закріплення знань учнів  та вмінь на текстах Букваря та Супутника букваря. Робота з дитячою книжкою.

18.12
106.           
Звук [г], позначення його буквою ≪ге≫. Звуковий аналіз
слів. Логічна вправа ≪Де росте? Де живе?≫. Читання речення,
поданого рукописним шрифтом.


21.12
107.           
Письмо малої букви г.

21.12
108.           
Вправи на читання та орфоепічні тренування за текстами Супутника букваря.

22.12
109.           
Письмо великої букви Г.

22.12
110.           
Звук [ґ], позначення його буквою ≪ге≫. Читання складів,
слів. Опрацювання фразеологізмів. Скоромовки.


23.12
111
112
Письмо малої букви ґ, складів, слів з нею.
Закріплення вивчених букв. Закріплення уміння писати вивчені букви. Складання і записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.


23.12\

25.12

Немає коментарів:

Дописати коментар